Edit, a Tikkadt Szöcske vezetője – persze ez nem így hivatalos – büszke, hogy ez a három M – hároM – fémjelzi a Tikkadt Szöcskét.
Márka.
Minőség.
Magyar.
Fontos számukra. És úgy alakították, hogy ez élő valóság legyen.
Három éve kezdték nagyobb mennyiségben palackozni a Szöcskét. Megkerestek akkor pár italnagykert, hogy foglalkoznának-e az új márkával. Nem akartak. Idő, energia, és egyáltalán nem bíztak abban, hogy pár év múlva még létezni fog.
Szerencsére volt, aki látott benne fantáziát, és itt van. Ennek két oka van. A másik két M.
A minőség.
A Tikkadt Szöcskében valódi kóladió van, természetes aromák és kristálycukor, illetve sztívia. Jó minőségű, értékes hozzávalók. Vicces ezt így leírni, hogy cukor van egy édes italban, vagy természetes édesítő – és mégis értéket képvisel.
A receptúra nem változott a kezdetek óta, de minden palackozással precízebb lett a technológia. Odafigyelnek, hogy a kólát a legtöbben nagyon szénsavasan szeretik.
És magyar.
Nem csak a nevében.
Napjaink konfúz márkavilágban nehéz kiigazodni, magyar márkanevek mögött sokszor külföldi tulajdonosok, idegenül csengő nevek mögött pedig lehet, hogy pont magyarok vannak. A Tikkadt Szöcske az, aminek mondjuk, és aminek látszik. A kóla magyarul…
Editnek persze remek történetei vannak ezzel kapcsolatban.
Egyszer egy idősebb úr hívta fel vidékről, felháborodva, hogy milyen drágán adják a kávézóban a Szöcskét. A mi kólánkat, a magyar kólát.
Akkor lett egyértelmű, hogy tényleg egy magyar márkát építettek.
Pedig elsősorban fiatalokhoz, fiatal felnőttekhez szólnak megjelenéseikben leginkább. Tavaly több mint 50 diákszervezet, alapítványt, eseményt támogattak, gólyatáboroktól, farsangi buliktól a matekversenyig. Hogy ne tikkadjanak, mutassák meg mire képesek, merjenek nagyot álmodni és ugrani.