Tikkadt Szöcske

Suba Libre

A Cuba Libre magyarul

2019. május 05. - llbalazs

Már rég tudtam, hogy van Tikkadt Szöcske – olvastam a HVG-ben – de még nem találkoztam vele sehol. Aztán egyszer csak a Hunyadi téri kis közértben ott volt. A hűtőszekrényben. Vettem kettőt. Betettem a táskámba. Bicajjal voltam. Két sarok után tudtam, hogy ezzel a magyar kólával el kell készíteni a legismertebb kólás koktélokat – pálinkával.

Így született egy barátság Edittel, a Tikkadt Szöcske vezetőjével, és a málnapálinkával készített Suba Libre.

Később más pálinkákkal is elkészítettük. Sárga muskotállyal. És a nevét is nemzetközivé tettük.

Szóval a receptúra kész - még nem találtunk itthon palackozót hozzá.

 shoobah_libre.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://tikkadtszocske.blog.hu/api/trackback/id/tr4014805638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása